Καλώς ήρθατε στον ιστοχώρο μας

Σας καλοσωρίζουμε στο ιστολόγιό μας. Ευχόμαστε η περιήγησή σας να είναι ευχάριστη. Σε περίπτωση που έχετε οποιαδήποτε ένσταση για κάποια από τις αναρτήσεις μας, σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε και θα επιληφθούμε άμεσα.

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Εφημερίδα Ορθόδοξη Αλήθεια

Πήρα προχθές την Ορθόδοξη Αλήθεια  και ξεφυλλίζοντάς την, έπεσα πάνω σε μια εικόνα που από την αρχή μου φάνηκε πολύ οικεία. Του αγίου Υπατίου Γαγγρών. Δικό μου έργο. Η αρχική μου αίσθηση, όμοια με την αίσθηση κάποιου που ανακαλύπτει σε μια εφημερίδα, τη φωτογραφία από κάποιο πολύ δικό του πρόσωπο. Για λόγους δεοντολογίας αλλά και νομοθεσίας, θα έπρεπε βέβαια να είχε ζητηθεί και η άδειά μου  ή έστω να αναφέρεται κάπου και το όνομά μου, αλλά ας είναι.  Μέρες που είναι, ας μην μιζεριάζουμε! Καλή Ανάσταση!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου