Καλώς ήρθατε στον ιστοχώρο μας

Σας καλοσωρίζουμε στο ιστολόγιό μας. Ευχόμαστε η περιήγησή σας να είναι ευχάριστη. Σε περίπτωση που έχετε οποιαδήποτε ένσταση για κάποια από τις αναρτήσεις μας, σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε και θα επιληφθούμε άμεσα.

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

Εγκαίνια Έκθεσης Αγιογραφίας - Ψηφιδωτού, στην Λέσχη Αξιωματικών Θεσσαλονίκης







   


















































































































































































       Ευχαριστώ πολύ όλους τους φίλους, για την τιμή που μου έκαναν να παραστούν στα εγκαίνια της έκθεσής μου στην Λέσχη Αξιωματικών Θεσσαλονίκης. 
       Στην κυριολεξία, παρέλασε όλη η ζωή μου χθές. Η οικογένειά μου, η δασκάλα μου στο Δημοτικό, καθηγητές μου από Γυμνάσιο και Λύκειο, συμμαθητές μου από Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο, μια μεγάλη ομάδα από συμμαθητές μου στη Σχολή Ευελπίδων, φίλοι καλλιτέχνες της περιοχής Θεσσαλονίκης, Δαφνιώτες και Βοϊώτες, σύσσωμη η παρέα του ΚΥΜΑΤΟΣ, συνάδελφοι και φίλοι, μας χάρισαν μια ξεχωριστή βραδυά. 
       Ευχαριστώ πολύ τον Στρατηγό Διοικητή του Γ΄ΣΣ που αγκάλιασε από την αρχή την ιδέα της εκδήλωσης, τους εκλεκτούς φίλους Λίνα Δεληολάνη και Γιώργο Χατζηθεοφάνους για όσα είπαν για μένα, όλους όσους με τίμησαν με την παρουσία τους, καθώς και όσους ήθελαν να παραστούν και δεν μπόρεσαν. 
       Μέχρι την επόμενη Δευτέρα το βράδυ, θα είμαστε στην έκθεση κάθε απόγευμα (18:30-21:30) και Σαββατοκύριακο θα είμαστε πρωί και απόγευμα (11:30-14:00 και 18:30-21:30).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου